آیت‌الله علما: فتنه خط قرمز نظام است
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه اظهار کرد: مقام معظم رهبری به رئیس جمهور و دولت تذکراتی دادند و تذکرات مشفقانه ایاشن باید آویزه گوش همه باشد.

وی حفظ انسجام دستگاه‌های دولتی، پرهیز از جناح‌بندی سیاسی، توجه به مسئله فتنه، موضع‌گیری صریح در قبال مسائل منطقه، ادامه پرشتاب رشد علمی و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را از جمله تذکرات مقام معظم رهبری به دولت عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه 35 سال جناح‌بندی نتیجه‌ای در پی نداشته، تصریح کرد: امام راحل نیز نظرشان این بود که همه باید ید واحده باشیم.

خطیب جمعه کرمانشاه دسته‌بندی چپ و راست را فاقد تعریف علمی بیان کرد و یادآور شد: فتنه خط قرمز نظام است و همه باید مواظب این موضوع باشیم.

وی به حرکت اخیر مجلس در استیضاح وزیر اشاره و بیان کرد: مسئله استیضاح وزیر علوم پیام داشت و دولت باید پیام این استیضاح را دریافت کند.

علما با بیان اینکه وحدت ذات اسلام است، از موضع‌گیری صریح و قاطع رئیس جمهور در قبال مسائل منطقه تقدیر کرد و گفت: امروز ایران یک ابرقدرت در منطقه است.

این مسئول حمایت از سوریه، عراق، فلسطین و همه مظلومان را مورد تاکید قرار داد و افزود: امروز همه در مقدرات خود شرکت و نظارت دارند و دولت‌مردان باید مراقب عزل و نصب‌ها و سایر امور باشند.

علما با اشاره به 7 شهریور ماه سالروز انفجار در حرم حضرت امیر (ع) در نجف‌اشرف و شهادت آیت‌الله سیدمحمدباقر حکیم، بیان کرد: 70 نفر از این خانواده به شهادت رسیدند و رهبر فرزانه انقلاب بیت آیت‌الله حکیم را بیت شهدا بیان فرمودند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به 8 شهریور ماه سالروز انفجار دفتر نخست وزیری و شهادت شهیدان رجایی و باهنر، خاطرنشان کرد: همه دولت‌ها می‌خواهند همچون رجایی عمل کنند و این سلامت و صداقت این انسان بزرگ را نشان می‌دهد.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، 9 شهریور ماه سال 57 امام موسی صدر در لیبی ربوده شد و پیروزی غزه و مقاومت موجب سرافکندگی اسرائیل جنایتکار شد.

خطیب جمعه کرمانشاه به شادی مردم ایران از پیروزی مقاومت اشاره کرد و افزود: امام (ره) به جهان اسلام نشان دادند تنها راه مقابله با کفر، مقاومت است و تروریست‌ها را دست‌پرورده آمریکا بیان کردند.

علما با اشاره به اینکه داعش ارتش متحرک آمریکاست، عنوان کرد: ایران امروز قدرت بزرگی در خاورمیانه است و بدون نظر ایران هیچ کشوری نمی‌تواند کاری در منطقه از پیش ببرد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com